IMG-20190220-WA0017

Visita de l’Alcalde i la Regidora de Serveis Socials

L’alcalde de Terrassa, Alfredo Vega, i la regidora de Serveis Socials i Polítiques de Gènere, Gracia García, van visitar els projectes que les Salesianes duen a terme a Terrassa.

El 19 de febrer, l’alcalde Alferdo Vega i la regidora Gracia García van ser convidats a visitar les noves instal·lacions de l’empresa tèxtil Inseme. Promoguda per la Fundació Maria Auxiliadora, Insieme és una empresa que va sorgir a partir dels tallers formatius del projecte El Viver que la FdMA desenvolupa al barri de La Maurina de Terrassa, l’objectiu del qual és afavorir la inserció sociolaboral de persones en risc d’exclusió social per a dotar-les d’experiència professional en un entorn laboral real.

Tot seguit van visitar els projectes El Viver i Pam a Pam per conèixer la tasca social que es realitza al barri, orientada a l’acollida, la formació, l’orientació i l’acompanyament que s’ofereix tant a dones, joves i infants en risc d’exclusió social. Algunes de les dones participants dels projectes van explicar a l’alcalde i la regidora la seva experiència vital i el suport que han rebut per part de l’equip professional. Van destacar que se senten «com a casa» i que ho senten com a «part de la seva família».

La visita ha estat un reconeixement molt positiu a la intervenció que es duu a terme al barri de La Maurina. Ens van felicitar i van animar-nos a seguir endavant, tot i les dificultats, per a mantenir i seguir acompanyant a les persones del barri.

Per part nostra, agraïm el seu interès, la seva presència i l’espai que ens van oferir per a poder transmetre la nostra motivació per continuar juntes tenixint oportunitats.

Related Post :