Presentación del Plan Estratégico de la Plataformas Sociales
21/01/2019Píldora formativa sobre estilos comunicativos y la comunicación en el hogar
23/01/2019Vam començar a decorar tot el centre perquè estigués tot a punt. Els joves del No T’@turis van colaborar fent el pessebre i l’arbre, i a més a més, els mes petits de la casa van ajudar a donar color a les parets del centre. Mentrestant, anaven preparant les cartes on explicaven com els hi havia anat aquest any per portar als Reis Mags que arribaven el 16 de desembre al Palau Sant Jordi. Els Reis Mags del Soñar Despierto van ser molt genrossos, ja que van portar a cada nen/a tot el que havien demanat. Va ser un dia increïble on vam estar celebrant aquesta festivitat amb altres centres realitzant molt jocs diversos, envoltats de màgia.
El grup de petits, els més aventurers i exploradors van anar al bosc a fer una excursió i van trobar al tió. OOOHHH!!!El tió acabava d’arribar al Centre, i era feina de tots i totes anar-lo alimentant perquè estigués preparat per el gran dia: 19 de desembre. En aquest dia, el tió cagarà per tots els nens i nenes i joves del Centres. Va tenir molta feina, però com que estava ben alimentat, se’n va ensortir prou bé. Va ser un dia genial que vam poder compartir amb tots els pares i mares i disfrutar de totes les Nadales que havíem preparat per aquest dia.
Finalment, el dia 5 de gener vam rebre la visita dels Reis Mags d’Orient en el centre, un camí molt llarg fins arribar aquí, desenes de nens i nenes van rebre el seu regal i s’ho van premiar amb dibuixos i grans somriures, tots els nens del barri van gaudir d’una tarda plena de il·lusió i màgia!
Volem agrair la implicació de totes les persones que han participat per poder gaudir d’aquest dies amb la màgia que cal i també volem desitjar-os un FELIÇ ANY NOU 2019!



